vrijdag 26 november 2010

Melissa's favo deo's top 5!

'k ben weer beter! :) xmelissa

Hello!
Vandaag heb ik  voor jullie mijn vijf favo deo's even op een rijtje gezet. (Het is gewoon even willekeurig onder elkaar gezet, niet dat ik deo 1 de beste vindt ofzo ;p)

8x4 Soft kiss € 3,77
Een Romantische geur die ruikt naar heerlijke lentebloemen.
Deze geur vindt ik echt heerlijk ruiken.

Voque Girl Cats € 3,39
Een zoete, bubbelicous kauwgom geur (die roze).
Als je van zoete geurtjes houdt, dan is deze zeker iets voor jou!



Pucca Funny love Pure Pink € 2,99
Een fris, hip geurtje van verboden vruchten. Niet heel zoettig, maar wel erg girly!


Rexona Girl Music Fan € 2,89
Een lekker, stoer geurtje voor stoere meisjes.
Geen girly-girly maar gewoon, voor de iet wat stoerdere onder ons.



Fa Purple Passion € 2,99
De geur doet me een beetje denken aan Jasmijn: rijk, warm en bloemig. Een goede deo, voor een goede prijs!


Zo, dit waren mijn favo deo's. Nu ben ik erg benieuwd naar jullie deo's. Daarom ook vandaag weer een vraagje!

 Hebben jullie favo deo's? Of kopen jullie gewoon een die jullie opspuiten tot ie leeg is?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten