zondag 7 november 2010

Welkom!!

Heeii!
Ik ben Melissa en ik heb deze beautyblog samen met mijn beste vriendin Dewy aangemaakt. Ik woon in Maastricht mijn mijn zusje, moeder en mijn vader. Ik hou echt mega veel van Beauty en gebruik iedere dag wel iets.
Vooral Lipgloss en Mascara zijn musthaves!
Samen met Dewy zullen we iedere dag minimaal 1 artikel plaatsen.
Groetjes!

Haaii ik ben Dewy (beter bekent als Deew). Ik woon in Maastricht met mijn ouders en broertje. Ik doe samen met Melissa deze blog omdat ik super veel van Beauty hou (maar ben zelf niet zo'n meisjemeisje haha!).
Maar ik en Melissa doen wel vaker echt een beautyavond als we bij elkaar blijven slapen. :)
Dan heb ik nog een aantal echte beautymusthaves voor jullie:
-lipgloss
-mascara
-blush.

Deze dingen zijn ech heel fijn!
Groetjes en Kusjes Dewy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten