zaterdag 12 februari 2011

Dag 1: Parfum Marathon.

Dit is dag 1 van mijn parfum marathon. Deze marathon zal acht dagen lang gaan duren. Omdat ik ook acht parfummetjes heb. Vandaag een review van het geurtje: Black Star. Dit geurtje bracht Avril Lavinge uit in 2009. En hmmm, i love it! Kijk snel mee voor de foto's.

i love it!


detail foto. Dat 'rondje met de puntjes' kun je ook als ring gebruiken.


Laten we het eens eerst hebben over het flesje. Dat vindt ik er echt heel leuk uitzien. Het is stoer, door het flesje, maar ook ergens weer lief, door de kleur van de parfum. Ik weet niet waar het flesje precies op moet lijken en óf het wel ergens op moet lijken. Op een ster denk ik. Maar die herken ik er niet echt meteen in terug. In de dop wel. Daaraan zie je echt meteen dat het een ster is. En dan nu over de geur. De geur is, vind ik persoonlijk, echt heel lekker. Hij ruikt niet te zwaar, maar ook niet te zomers. Hij ruikt echt als een 'echte rockster'. Als ik dit geurtje op heb heb ik best zin om ineens te gaan zingen, dansen enz. -overdrijf, overdrijf :p-. Geurnoot: Bloemig. Hij is onder andere hier en hier te koop (online) en bij diverse parfumeries.

Xxxx Melissa.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten