woensdag 2 februari 2011

LE: Essence Whoom! Booom!

Deze nieuwe LE edition vinden we - na het zien van de foto's - mega stoer! Het thema is helemaal geïnspireerd op Pop art... Kijk snel mee voor foto's van deze schatjes.



Zien deze ogenschaduws er niet Whoom Booom uit?! De namen van deze lieve schatjes zijn: 01 chacalaca, 02 andy, you’re a star, 03 you’ve got the art en 04 roy’s red. Prijs: €1,59.


En kijk eens naar dit super de duper coole eyeliner palletje! Met vier leuke knalkleuren en een kwastje zodat je op elk moment van de dag je ogen kunt laten knallen. Dit palletje zal heten: 01 kawoom. Prijs: €2,99.

Oh, wauw! Deze colour changing lipgloss verandert van kleur en dat aan de hand van je humeur. Een van deze twee beautiful productjes willen we zeker weten. Nu hopen dat het maar werkt... 01 muse marilyn en 02 roy’s red. Prijs: €1,99




En wat is nou een LE zonder leuke lakjes? Ook in deze LE zitter vier leuke lakjes. 01 chacalaca, 02 andy, you’re a star, 03 you’ve got the art en 04 roy’s red. Prijs: €1,79.

En als je zo'n leuk (knal)kleurtje op je nagels wilt doen zullen ze ook wel mooi verzorgt moeten worden. Daarom ook een pakketje met vier leuk versierde nagelvijltjes. 01 POW WOW. Prijs: €1,59.


En dan om je nagels helemaal af te maken dit leuke velletje met nagelstickers. Hey ya! Prijs: €0,99.

We vinden deze collectie er mega maar dan ook mega tof uitzien. Pop art is zowiezo al erg cool dus dat maakt deze collectie alleen maar leuker.

En? Wat vinden jullie van deze LE? Ook Whoom! Booom! tof of niet?


5 opmerkingen:

  1. Het lijk me super leuk !
    de naam alleen al whoom booom super leuk!
    ben benieuwd !

    liefs Bianca
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar deze collectie.

    Leuke blog!
    Ik ga je volgen, jij mij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boomwoom producten voor POW WOW prijzen :) .. laat voor mij die POW WOW maar knallen, en direct deze kant opkomen :-)

    www.hicuty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke post!
    Ik volg je, volg je mij ook ?
    X Chaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hebben!! Ik ga er zeker wat van kopen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen