woensdag 16 februari 2011

Dag 3: Parfum marathon.


Dit is alweer dag 3 van de parfum marathon! Vinden jullie het een beetje leuk? Vandaag review ik voor jullie So...? Kiss me. Dit geurtje kreeg ik vorig jaar van een vriendinnetje voor mijn verjaardag (die is ook weer binnenkort, de 23e!) and i love it! Ik spuit er minstens 2x per dag mee. Wel jammer, want nu is ie bijna op. Zuinig gaan doen dus! Maar ik dwaal weer een beetje af. Ik denk dat het tijd is om het geurtje eens te gaan laten zien. Kijk mee voor de foto.

Sorry voor de weinig foto's. Ik had er niet zoveel tijd en zin voor.

Laten we eens beginnen over de verpakking. Ik vindt hem er simpel uit zien maar toch erg leuk. Gewoon, in een vierkant glazen flesje met een ronde, rode dop. En in zwarte letters de naam erop. Het geurtje heeft een roze/rood achtige kleur en ziet er schattig uit in het flesje. Als ik de geur opspray komt me een heeeerlijke geur tegemoet. De geur is volgens de makers van de So..? lijn flirtens en sensueel en een oppepper voor je zelfvertouwen. Nu merk ik zelf niks ervan dat een parfum mijn zelfvertrouwen een oppepper geeft maar ik voel me wel 'mooier en fijner' met een geurtje op. De topnoten zijn: Bosbessen, Ananas en Citrusvruchten. De middennoten zijn: Bloemige noten en Vanille en de basisnoten zijn: Muskus en bos noten. Klinkt dat niet heerlijk? Nou, hij is ook heerlijk! Je kunt hem nergens online kopen maar wel in diverse drogisten zoals de kruidvat voor een cheap prijsje! (Of je hem in parfummeries kunt kopen weet ik niet zeker!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten