zaterdag 5 februari 2011

Nieuwe post?

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben is er al 3 dagen geen post meer geweest. Misschien weten jullie dit al - of nog niet - maar we zitten nog in groep 8. (En zijn dus twaalf. Nouja; Dewy is twaalf en ik ben binnen twee weken twaalf) We hebben dus drie dagen lang de Cito gehad. Deze is trouwens meegevallen, moeilijk was 'ie niet. Daarom zijn er dus geen posts meer geweest. Ook zijn we een beetje inspiratie loos. Dus als je ideeën hebt voor artikels; laat het weten in de comments! We zijn al flink aan het brainstormen voor leuke aritkels maar er schiet ons maar weinig naar binnen. Het is ook niet leuk als we alleen maar over nieuwe LE's gaan posten dus dat doen we niet. Er komt wel nog een Melissa's budget favorieten van Januari aan. (Daar ben ik een beetje laat mee ja :p) Dus die kunnen jullie hier straks of morgen verwachten. Ook gaat mijn zusje nu voor haar B Diploma zwemmen dus wens haar geluk! :)


xxxxxx Melissa.

3 opmerkingen:

  1. Misschien kunnen jullie een artikel plaatsen over een nail art how-to of over een product waar jullie erg tevreden over zijn en iedereen zouden aanraden. Als jullie inspiratie nodig hebben mogen jullie wel even op mijn site kijken (www.beautylizious.blogspot.com) als jullie maar wel de bron erbij vermelden als jullie er iets afhalen! Succes girls!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt je ook abboneren op mijn site (www.beautylizious.blogspot.com) voor meer inspiratie, en ik probeer in de loop van volgende week een review online te zetten van de 'nep-chubby stick'.
    Dus hou mijn site in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen