dinsdag 15 februari 2011

Dag 2: Parfum marathon.


Dit is alweer mijn tweede parfummetje dat ik voor jullie ga reviewen. Namelijk Life by Esprit. Dit parfum (of is het deze parfum?) kreeg ik toen ik mijn telefoon ging halen (Samsung Corby. Binnenkort review!) er als cadeautje bij. Samen met een modellen boek. Ook kreeg ik de bodylotion erbij. Meteen ben ik enthousiast met het flesje gaan sprayen maar toen ik meerdere parfummetjes erbij kreeg ben ik hem een beetje vergeten.. Jammer, want het geurtje vindt ik echt heel lekker ruiken. Kijk maar snel mee voor de foto's van dit 'vergeten' parfummetje.

je ziet het hier niet zo goed maar er is bijna niks uit.

Detail foto:

Er staat op: Life by Esprit.

Let's talk about packaging. Oehhhhhhh, i like it! De verpakking is echt heel erg kleurig en het geeft me een zomers gevoel. De kleuren die gebruikt zijn op het flesje passen goed bij elkaar. Roze, paars, oranje en groen. De kleur van de spray zelf is in vergelijking met Black star gewoon doorzichtig. De geurnoot is in tegenstelling wel het zelfde. Bloemig. Net zoals het flesje eruit ziet ruikt de parfum ook erg zomers. Hij ruikt naar de zon, zee, strand en bloemen - hij ruikt niet letterlijk naar strand, zee en zon. Lijkt me logisch toch? - Eigenlijk valt over deze geur niet veel te zeggen. Hij ruikt hemels en ziet er leuk uit én hij is niet duur. Wat wil je nog meer?! Nu zijn jullie wel nieuwsgierig naar de prijs geworden hé? Nou, dan zal ik jullie het wel vertellen je betaalt namelijk voor: 15 ml 12,95 en voor 30 ml 22,50. Voor de deodorant betaal je voor 100 ml 12,00. En voor de body lotion 9,00 (200 ml) en voor de douchegel betaal je 7,95 (200 ml). Pretty huh? Nou, je kunt hem hier en hier online kopen en bij diverse parfumeries.

Xxx Melissa.

2 opmerkingen: