zaterdag 14 mei 2011

Beauty by Fancy, oogpotlood.


I love reading. Van tijdschriften tot boeken, ik lees het allemaal. Zo ook de Fancy. Misschien kennen jullie de Fancy wel. Het is een tijdschrift voor de wat jongere, de tieners eigenlijk. De Fancy verschijnt iedere maand en er zit altijd wel wat beauty achtigs bij. Van maskertjes tot nagelvijlen. Dit keer een tweezijdig oogpotloodje in blauwe tinten. Licht blauw en paarsigblauw. Benieuwd wat ik van dit oogpotloodje vind? Kijk dan snel verder!


Het potloodje heeft een witte 'verpakking' en daarop staat: Beauty by Fancy gedrukt. Daarbij staan nog twee mondjes met daarin o.a beauty, fancy en make-up ingeschreven. De potloodjes zijn goed geslepen en er zit een plastic dop om. Prima verpakking voor een extratje bij een tijdschrift. Niet barslecht maar ook weer niet spectaculair. Gewoontjes.



En dan nu: Swatch time!

Voor een potloodje waar je niet zo heel veel van verwacht is het pigment dik in orde! Ik vind de kleuren beide heel mooi. Ik heb ze ook nog even snel op mijn oog geswatch.





Me likes! Ik vind beide kleurtjes allebei erg mooi en gebruik ze dan ook erg graag. Zeker nu Colourblocking in is!

Het oogpotloodje is tot de volgende maand verkrijgbaar bij de Fancy.

Hebben jullie al eens beautygifts gebruikt die je bij de Fancy kreeg?

Xxx Melissa.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook!
    Ik draag alleen bijna nooit oogpotlood. En als ik het draag is het zwart.
    Hij is wel mooi :)

    *Ik volg je

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihih ik ben echt hopeloos met gekleurde oogpotlood maar ziet er wel leuk uit!! leuk blog volg jullie nu ook..

    BeantwoordenVerwijderen