zondag 1 mei 2011

Koninginnendag 2011.


Omdat ik gisteren geen tijd had om te posten komt deze post dus pas vandaag online. Ik hoop dat jullie gisteren een fijne koninginnendag (en misschien eergisteren ook nog wel een koninginnennacht) hebben gehad. Zelf was ik niet echt heel bijzonder gekleed. Wit t-shirt met pofmouwtjes, jeans, ballerina's en dan nog mijn oranje oorbel, en verder gewoon naturelle make-up. Ik heb gisteren geen foto's van mjin outfit en make-up kunnen maken dus dat houden jullie van me tegoed. Verder ben ik ook even met mijn ouders en zusje even naar de stad gelopen (Maastricht) daar was o.a muziek, optredens, springkussen, je kon mee gaan dansen (geen Zumba, maar ook zo'n soort iets) enzv. Ook waren gewoon alle winkels open, maar daar zijn we niet naar binnen geweest. Hoe was jou koninginnendag? Ben je nog weggeweest? En hoe zag jij eruit? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Xx Melissa.

1 opmerking:

  1. Ik heb er niets aan gedaan, alleen mijn nagels oranje gelakt. hihi

    BeantwoordenVerwijderen