donderdag 28 april 2011

50% korting op álle make-up van de Kruidvat!


Je zal dit nieuws alvast op veel andere blogs gelezen hebben maar omdat het zo geweldig is meld ik het toch nog even: Vanaf vandaag (donderdag 28 april) tot en met zondag 1 mei krijg je 50%, ja 50% korting op ALLE make-up(merken).
Het is dat ik van mezelf nu alleen mag kopen wat ik echt nodig heb (zoals bijv. een nieuwe mascara als mijn mascara op is, of een nieuw lipproduct als mijn lipstick bijv. op is en ik heb niet meer zoveel) en dat ik toch moet sparen voor moederdag (8 mei, komt nog een artikel over!) want anders was ik helemaal los gegaan. Alleen heb ik wel nog een gelliner nodig... ;)

Gaan jullie inslaan bij de kruidvat?

Xx Melissa.

2 opmerkingen:

  1. Yeaaaaaahhh, ik houd toch zo van deze actie! Ik ga zeker inslaan! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb me net ingehouden en alleen een foundationkwast van gosh gekocht bij kruidvat.

    BeantwoordenVerwijderen