dinsdag 12 april 2011

Essence XXXL Shine lipgloss.


Een paar dagen geleden liet ik jullie mijn mini shoplog zien en daarin zaten ook deze twee lipglossjes. Ik vroeg jullie of iets hadden waar jullie het eerste een review van wilde en een aantal van jullie antwoordden de lipglossjes. Weten wat ik van deze lipglossjes vindt? Klik!


Ik heb er twee gekocht, een donkere nude en een roze/roodde. Alletwee hebben ze kleine tientallen glittertjes. Deze voel je niet op je lippen.


08 GLAMOUR TO GO. De naam van de donkere nude kleur.


16 TRUE LOVE. De naam van de donkerrode/rozerode kleur. Excuse me voor die lelijke plak stickers, deze zat dicht geplakt. Geen idee waarom, de andere had dit namenlijk niet.



Je ziet dat het een lang 'staafje' is en dit vind ik persoonlijk wel fijn. Zo kun je goed je lipvorm meenemen en dekt hij alles. Ik heb ook nog swatches gemaakt.

naakte lippen.


met de lipgloss.


full face.



Van deze heb ik geen close-up foto van het staafje gemaakt omdat het precies hetzelfde staafje is als die van de andere.

naakte lippen.


met de gloss.

full face.

Wat vinden jullie van deze lipglossen? (lipglossjes, lipgloss. Hoe je het ook noemt) Ik vind ze enorm fijn en voor een prijs van 1,97 of 2,79 (weet het niet meer zeker!) kun je ze niet laten liggen =).

Hebben jullie veel lipgloss?

Xx Melissa.

2 opmerkingen:

  1. Mooie glossjes!

    Ik bewerk mijn foto's soms met polyvore.. op internet heb je verschillende online programma's om collages mee te maken :) ;)
    http://www.polyvore.com alstublieft!

    BeantwoordenVerwijderen