dinsdag 5 april 2011

Update!

Hey!

We zijn druk bezig met kleine aanpassingen in de blog. Zo zijn we aan het uitvogelen hoe we de: follow us buttons moeten plaatsen (als iemand het weet zet het dan even in de comments, please!). En we hebben de 'read more' button geplaatst. Omdat we dat wat handiger vinden. Ook met winacties (waarvoor ik iets ben aan het regelen! want de 100 posts zitten eraan te komen!), als ik bijv. de uitslagen moet plaatsen, dan is het wel fijn, zodat ik jullie een beetje nieuwschierig kan maken, haha! Je leest meer over de update naar de klik.


Zien jullie? Hij staat er! Woehoe, lol. Ik had geen idee dat ik dat ding zo makkelijk kon plaatsen, dacht altijd dat zo ingewikkeld was met HTML codes enzo, en dat is niet echt mijn ding ^,^. Ik wil jullie ook vragen om feedback te geven op onze blog, die kun je hier in de comments plaatsen. Ook ben ik bezig met een enquete, dus als die er is kunnen jullie die ook invullen. Maar wat ik nu dus eigenlijk wil weten is:
  1. Wat moet er veranderd worden?
  2. Wat vinden jullie goed aan de site?
  3. Wat vinden jullie minder goed aan de site?
  4. Wat vinden jullie van de lay-out?
  5. En alle andere dingen die jullie nog willen vertellen! Drop het in de comments en ik zal proberen om er zo snel mogelijk iets aan te doen!
Alvast bedankt voor jullie feedback!

Xxx Melissa.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind dat jullie het goed doen :) Het zou alleen juist wel handig zijn als je wat handiger werd met het bloggen zelf, want dan kan je die follow us dingen zelf neerzetten en de banner volledig (en de rest van de layout die ik had gemaakt :p )weer kunnen geven (al heb ik nu eerder het idee dat jullie aan de codes hebben gezeten, dat hij er nu half afvalt, want toen ik de layout maakte pastte hij er wel in en zag het er nogal anders uit).

    Enfin kan een kwestie van smaak zijn, maar volgens mij is de beste tip die ik jullie kan geven om je meer in het 'technische' deel te verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Maccia: Dankjewel voor je feedback. Ik wil wel alleen even zeggen dat we gewoon van de lay-out zijn afgebleven sinds we hem hebben geplaatst. En het is inderdaad voor ons goed als we ons in het technische deel verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen