zondag 17 april 2011

Simpele, snelle haar tutorials voor school! (of werk)

Hebben jullie dat ook wel eens? Je hebt je verslapen en je hebt nog maar een paar minuten om je aan te doen, je haar te doen en je make-up. En dan juist op die dag(en) wil je iets anders doen met je haar. Geen drastische verandering maar gewoon iets leuks. Ik heb voor jullie een paar filmpjes gevonden met simpele haarstijlen die je in een paar minuten hebt gefixt.







Ik heb hierin zeker al een paar leuke gemaakt die ik ga na proberen te doen! Ik zal het jullie laten weten als er eentje gelukt is (of juist niet).

Xx Melissa

Misschien hadden jullie het al gemerkt in de post van vanmorgen, maar ik heb het lettertype gewijzigd, iets kleiner. Wat vinden jullie fijner? Dit lettertype, zoals het nu is. Of dit grotere lettertype?


1 opmerking: