woensdag 6 april 2011

Mini kruidvat shoplog.


Eergisteren ben ik naar de kruidvat geweest samen met nog twee andere meisjes. Ik had niet echt iets nodig, eigenlijk alleen van die cleasing doekjes voor je gezicht. Toen we daar waren liep ik naar de maskertjes en bekeek ze. Alleen had ik niet genoeg geld bij me (3,-). Toen pakte ik dus als eerste maar die doekjes (budget topper! 1,00 voor 40 doekjes) en toen vroeg een vriendin of ik die maskertjes wilde hebben. Ik zei: 'Nee joh, niet nodig echt.' Maarja, zei dus:  'Kom hier met die dingen.' Dus toen heb ik ze cadeau gekregen :).
En toen kwamen we aan mij de lipglossjes. Mijn andere vriendin wilde nieuwe lipgloss kopen. We stonden voor het Essence schap en omdat ik deze twee kleurtjes zo mooi vond heb ik ze maar meegenomen. Er komen van alle dingentjes nog aparte reviews. Is er iets waar jullie het eerste een review van willen?

Xxx Melissa.

2 opmerkingen:

  1. Die doekjes had ik ook zien liggen en heb ik toen ook gekocht. Misschien dat je die lipglosjes nog een keer kunt laten zien?

    BeantwoordenVerwijderen