zondag 10 april 2011

Leuke zomerse kleding! (H&M)


Naar aanleiding van het zomerse artikel van gister dacht ik dat het vandaag wel leuk zou zijn om leuke, zomerse kleding te laten zien van de H&M. Eigenlijk vooral omdat er bijna bij iedereen ergens wel een H&M zit en omdat ze daar voor een redelijke prijs erg leuke kleding hebben. En ze hebben een webshop, maar dat wisten jullie al neem ik aan. Nouja, ik heb voor jullie tien leuke zomerse items uitgezocht.


Top: 4,95


Jumpsuit: 24,95


Tuniek: 24,95

Jurkje: 7,95


Shortje: 9,95


Strandtas: 29,95

Jurk: 9,95

Gilet: 4,95

Denim rok: 14,95

Oneshoulder badpak: 19,95

Naar mijn menig mooie en leuke zomer items. Ik zou deze zelf ook dragen. Maar nu ben ik benieuwd naar jullie. Welke zomeritems raden jullie voor deze zomer aan? En welke dingen van deze lijst zouden jullie zelf ook wel dragen?

Xxx Melissa.

3 opmerkingen: