zondag 3 april 2011

Nieuwe LE van Essence!

Af en toe klik ik wat rond op de site van Essence. Zo ook vannochtend. En toen ik op het knopje trend edition drukte werd ik heel enthousiast! Essence heeft maar liefst twee nieuwe Limited Editions die eraan komen! En waarom ik nou zo enthousiast ben? Ik vind deze le's en heel mooi uitzien, en... er zit ook een le in met werkelijk alles in de complete holo stijl! Denk aan holografische lakjes, lipglossen, ogenschaduw's... Nou ik word er iniedergeval heel blij mee. Ik zal jullie in deze post alleen de Meet me @holografics.com le laten zien, omdat ik van de andere geen goede foto's heb kunnen vinden. Maar je kunt deze trend edition wel hier vinden.
Meet me @holografics.com

Gagalectric


Lil@c


Prism@tic white


Lil@c, Holoberry, Prism@tic white

Blue ray, Prism@tic white


Lil@c, Blue Ray, Gagalectric, Prism@tic White, Holoberry
Body oil met kleine holografische(!) glittertjes in


Armbandje

Zijn jullie ook zo enthousiast als ik of toch niet?

Xxx Melissa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten