donderdag 7 april 2011

LaFèmme palette.

ik zeg alvast: excuse me voor de wazige foto's. mijn camera werkte ineens niet meer mee :s.

Dit LaFèmme palette heb ik gekregen. Ik heb het in het begin nauwelijks gebruikt.. Maar ik moet zeggen: Ik ben er verliefd op! Het palette gebruik ik bijna dagelijks, vooral het bruine kleurtje. Het uiterlijk van het palette oogt nogal cheap. Het is duidelijk plastic en de zilveren letters gaan er snel vanaf. Er zitten standaard twee sponsaplicators bij. Deze gebruik ik alleen voor swatches ofzo. Na de klik volgen meer foto's.

Je kunt het niet zo goed lezen door het licht maar er staat (onder LaFèmme) cream eyeshadow. En dat is inderdaad te merken! Elke keer als ik er met mijn vinger of kwast in ga dan ligt alles vol met ogenschaduw. Dat is een groot minpunt vindt ik zelf. En ik denk dat jullie dit ook wel vinden, niemand heeft denk ik zin erin als elke keer als je je ogenschaduw gebruikt alles vol ogenschaduw ligt...


Er zitten wel mooie kleuren in vind ik zelf. Er zit in vlnr: Bruin, koperrood, licht oranje, geel, zilver/kleurloze met alleen maar zilvere glitters. Vooral de bruine gebruik ik best vaak! Ik heb ook een paar swatches voor jullie gemaakt... Benieuwd naar het pigment?






Over het pigment ben ik echt zeer te vreden. Er komt echt heel veel kleur af, en ze zijn erg fijn om mee te werken. En dan nog het beste: ik heb deze zien liggen bij de euroshopper in de Makado (Beek)!!!!!!!!!! Deze palettjes (er zijn nog meer varianten) kosten waarschijnlijk maar 1,-/2,-/3,- euro. En dan vind ik echt geen geld voor dit goede pigment en de leuke kleuren.

+ punten:
+ Goedkoop
+ Goed pigment
+ Mooi te gebruiken in een look

- punten:
- Kruimelige ogenschaduw
- Cheap verpakking

Meer plus dan minpunten! Ik ben zeer tevreden met dit palette. 

Xxx Melissa. 

4 opmerkingen:

  1. Bij de Big Bazar verkopen ze ook, maar ik had hem niet gekocht. Hij is wel goed gepigmenteerd en dat maakt de troep die hij veroorzaakt zeker goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Maccia: Mmm.. ik heb nog nooit van de Big Bazar gehoord! Ligt dat in België of wat? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er ook drie van, best fijn vind ik ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook een palette van LaFemme, alleen een andere, ook die is goed gepigmenteerd! Big bazar zit in Nederland, is een goedkope winkel, waar ze vanalles hebben.

    BeantwoordenVerwijderen