dinsdag 3 mei 2011

Lekker beestjes kijken in 't Gaiapark!


Gisteren ben ik samen met 'n club en mijn moeder en zusje naar 't Gaiapark geweest. En daar heb ik (nouja, mijn moeder met haar gsm) een aantal foto's gemaakt die ik jullie wil laten zien. 


ik moet wel zeggen dat niet alle foto's van goede kwaliteit zijn!

Omdat ik niet meer bij alle dieren de naam wist heb ik niet bij alle foto's de naam (+beschrijving) van 't beestje staan.



schattig he! :)



roofvogelshow.

De Lynx, katachtige tijger/cheeta.




Aapjes! Er was daar 'n soort 'apenbos' en daar liepen allemaal kleine aapjes los. En als ze te dicht bij kwamen werden ze door de 'begeleiders' weggesprayed met water.

Het was een hele leuke dag, lekker dieren kijken en samen met een groep lopen en op de kindjes letten. (Waren vooral kinderen van 6/8 of 9) Zeker voor herhaling vatbaar!

Voor meer informatie over het Gaiapark kun je kijken op hun site.

Xxx Melissa.

PS: DIT IS DE 100ste POST!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten