zondag 8 mei 2011

Hip? Tijdelijke liptattoo.


Zo nu en dan surf ik eens wat rond op Girlscene. Dat is een echte meiden site die gaat over beauty of bijvoorbeeld fashion. Maar als je je aanmeld kun je ook bij meer forums kijken (en zelf plaatsen) en die gaan ook bijv. over liefde, of muziek. Nu was er vandaag een post geplaatst over liptattoo's. Liptattoo's? zul je nu wel denken. Ja, echt. Liptattoo's. Op de site Violentlips verkopen ze allemaal soorten liptattoo's. Er zijn allemaal verschillende kleuren, vormen en printjes. Bijv. zoals hierboven: roosjes. Of wat dacht je van regenboogkleuren, of panterprint? Hier in Nederland heb ik deze tattoo's nog nergens gezien.. Maar in Amerika zijn er dus wel al mensen die dit dragen. Hieronder heb ik een paar leuke stikkertjes voor jullie geselecteerd:


Coming Soon. Heb jij ook al zin om met rode glitterende lippen rond te lopen?

Roze slangenprintje.
Regenboog lippen, net alsof je met je lippen langs zo'n 'regenboog lolly' bent gegaan (:

Blokjes printje.
'Miauw!'

Ik vind het idee en super leuk, vooral voor een verkleed feestje ofzo. Maar voor gewoon op straat? Nope.. De prijzen van de webshop liggen rond de 15 dollar. En nu is er free shipping. Dus wil je er iets bestellen zou ik het da nu doen, niet te lang wachten dus!
Kortom: Ik vind het een leuk idee en als het in nederland (iets) goedkoper te koop zou zijn koop ik er zeker wel een pakje van.

Want vind jij van deze trend? A Go or a No?

Xx Melissa

2 opmerkingen:

  1. voor mij een no go, maar het idee is wel grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet ik echt een keer proberen!
    Groetjes Tess
    PS leuk blog heb je, je schrijft heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen