zaterdag 8 januari 2011

Essence lipstick Almost famous en Essence (silky touch) blush Babydoll.


Ik ging eigenlijk naar de kruidvat om iets te scoren van de nieuwe LE collectie: I Love Berlin maar... Er lag niet meer veel! Er lagen alleen nog twee zwarte nagellakjes, een vijl en twee zwarte eyeliners. Eigenlijk wou ik het pallette, gekleurde eyeliner en een van de gekleurde lakjes. Maar goed. Omdat ik, met mijn beauty tic, niet zonder lege handen naar huis wilde gaan heb ik een nieuwe blush en lipstick gekocht. En toen ik thuis was ben ik als een gek gaan testen. Dus vandaag staan jullie twee (!) revieuws te wachten.

Silky touch blush: 20 babydoll

Dit is een hele mooie donker/licht roze achtige blush. De kleur vind ik echt heel mooi, je kunt hem niet echt beschrijven. Hij is zacht en brokkelt nauwelijks
Ook heeft de blush een mooi patroontje. Itsn't pretty?

Dan... Op naar mijn wangetjes! (Ja, met en zonder blush!)

En dan nu mijn wangen nog een tikkie roziger.

Ik ben echt enthousiast over de blush.Hij ziet er mooi uit op mijn lichte huid (al zeg ik het zelf hahaha).

Lipstick: 44 Almoust famous.
Dit is echt een hele mooie licht rode lipstick. Hij is niet knal rood, maar creamy rood. Ik heb altijd al een rode lipstick willen hebben maar ik durfde het ergens ook weer niet. Stel nou dat het een echt knal rode lipstick is op mijn lippen terwijl ie er heel anders uitziet op mijn hand. Tot dat ik deze zag, hij was creamy rood, op mijn hand en op mijn lippen. Kijk maar zelf hoe mooi ie (of ze?) is!



En dan op naar mijn lippen (kaal en gekleurd!)













Mijn kale lipjes. Hoe zouden ze er met een rood kleurtje uitzien?













Zo dus!

Ik vind dit stuk voor stuk fijne producten voor een klein prijsje. Silky touch blush 2,50. Lipstick 1,99.

xoxoxox Melissa!

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben echt helemaal weg van die lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik vind die blush heel leuk en de lipstick ook super mooi ! Deze ga ik ook kopen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje. Ik vindt het ook heel erg fijne en mooie producten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lippenstift vind ik heel mooi ga ik mischien ook kopen, maar ik doe niet blush op dus ik ga die denk ik niet kopen

    BeantwoordenVerwijderen