maandag 24 januari 2011

H&M Wishlist.

Als ik me verveel kan ik echt úúúren op webshops kijken zoals: H&M, Zara, Zalando enzv. Ook vandaag ging ik eens lekker rondneuzen op H&M en heb ik een kleine wishlist gemaakt. Kijk snel mee voor mijn wishlist!


Bovenste rij van links naar rechts:
Nagellak: Get a rose for me 3,95.
Ketting: 4,95.
Rok wit met blauwe streepjes: 4,95.
Rok zwart: 4.95.

Onderste rij van links naar rechts:
Nagellak: No mambo jambo 3,95.
Multi ogenschaduw palette: 6,95.
Witte top: 0,95. (In de sale, grijp snel je kans!)
Eyeliner: 2,95.
Zwarte top: 0,95. (In de sale, grijp snel je kans!)

Totaal: 34,55

Wat vinden jullie van de producten die ik heb gekozen voor mijn wishlist? Jullie smaak of niet?

3 opmerkingen:

  1. Die dingen wil ik eigenlijk bijna allemaal ook haha ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kimberly: Haha, we hebben een beetje dezelfde smaak :p. Maar 't zijn wel nog 'n beetje basic die ik eigenlijk zo nodig heb. -wil.. (qua kleding)

    xxmelissa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke wishlist! die rokjes heb ik ook ;d

    BeantwoordenVerwijderen