maandag 17 januari 2011

Nailpolish stash Melissa.

- Sorry dat dit artikel zo laat komt, we hebben het erggg druk gehad!

Vandaag ga ik jullie mijn kleine nailpolish stash tonen, ik heb maar zeventien lakjes in mijn bezit. Er zitten er een hoop (lees bijna alleen maar) van Essence tussen. En ik weet wel ook dat er eentje catrice bij zit. Dit zijn zeker echt niet álle lakjes die ik heb (gehad). Er zijn er vast een boel verdwaald en al op. Omdat ik er meer van Catrice enzv. heb gehad. ^___^

- Ik heb nu wel scherpe foto's en ze zijn bewerkt :) (er zit een onscherpe foto bij, deze kreeg ik niet scherp op de foto :s)







Miss Helen
MAX Nails



Let's go to the swatches!










1 opmerking:

  1. Ik zie nu dat 't niet op volgorde staat en er bij sommige geen namen staat, sorry, dat is dan verkeerd gegaan met uploaden :s.

    BeantwoordenVerwijderen