zaterdag 22 januari 2011

Review; Catrice Long lasting eye liner pen Stay on! 010 Ultra Black.

Deze Eyeliner is eigenlijk van mijn moeder maar omdat de mijne niet zo goed gepigmenteerd en lang blijft zitten (op m'n waterlijn) pik ik deze vaak in. I'm sorry mam ;). En omdat ik 'm wel erg fijn vindt besluit ik jullie eens wat meer te vertellen over deze fijne eyeliner. -ik heb niet heel veel foto's gemaakt, sorry maar ik heb niet veel tijd gehad.

De eyeliner komt in een pen, met een fijne draaidop (draaiding? draaipen? Nou iniedergeval je kunt de eyeliner dus omhoog draaien). Dit betekent ook meteen dat je de eyeliner niet hoeft te slijpen. Dit vindt ik persoonlijk wel fijn, ik raak al die slijpers anders toch maar kwijt. Hij is heel smudge, lekker zacht en trekt niet heel zichtbaar in de lijntjes. (zou je hem boven/onder je oog willen gebruiken) Ook over de houdbaarheid ben ik best tevreden. Hij blijft, op mijn waterlijn, heel goed zitten. Normaal blijft zo'n pen nog niet eens een halfuur zitten op mijn vochtige waterlijn maar hier zit ie misschien een uur goed. (voor sommige is dit niet lang, maar mijn oogjes zijn best waterig. Teminste, mijn waterlijn). Boven mijn oog heb ik niet vaak potlood, dus daar kan ik jullie niet veel over zeggen. Genoeg gekletst, op naar de Swatches!




De potloodjes kosten ongeveer 2,50 als ik het goed heb. En voor die prijs zijn ze het zeker waard!

Budgetproof: Zeker weten!
Prijs: 10/10
Opnieuw kopen: Jazeker!

Zijn jullie ook al bekend met eyeliners van Catrice? En zijn jullie daar ook zo enthousiast over?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten