woensdag 5 januari 2011

Wat Melissa leest...

sorry voor de nogal mislukte collage, maar het ging niet anders omdat je anders allemaal wit zag of de titel niet zag.
Ik hou heel erg veel van lezen. Daarom ben ik ook lid van de stadsbieb.
Iedere keer als ik niet weet wat ik nog moet lezen, omdat ik de boeken van mijn boekenkast uit mijn hoofd kan, ga ik naar de stadsbieb. Daar heb ik nu ook weer drie boeken (dat is volgensmij het meeste dat je mag lenen, of vier..?) van.

Killerheels & modedromen
Dit is een héél erg leuk boek, vooral als je van mode, model zijn enzv. houdt.
Ik kijk iedere maandag om half negen op Net 5 ANTM.  (America's next top model) En hou dus ook wel van de boeken in die richting. Het boek gaat trouwens over Jill (Voordat ik dadelijk vergeet te vertellen waar het boek over gaat haha!). Ze heeft er nooit echt aan gedacht om model te worden todat ze word gescout voor het nieuwe tv progamma Supermodel in de maak
Haar vriendinnen zeggen dat ze zich moet opgeven maar Jill vind het maar niks. Als ze zich daarna toch heeft opgegeven vind ze het toch wel erg leuk. Zal Jill de finale halen en winnen? Ik ben nu bijna op de helft van het boek en  vind het écht mega leuk. Dus hou je van mode en/of model zijn/worden, of toch niet: Lees het boek, want het is wel erg leuk.

Sproetenliefde
Dit boek heb ik in een ruk uitgelezen. Het is echt een heel erg leuk boek over Amber, met sproeten en krullend rood haar. Ze is smoorverliefd op haar leraar Thijs. Ze is dan ook mega blij als Thijs een deal met haar sluit. Ze hoeft maar één boek te lezen (ze heeft dyslexie) maar daarvoer moet ze de stille jongen Mark aan 't praten krijgen. Hij zwijgt al maanden en draagt een groot geheim met zich mee, maar wat is dat? En als Amber het even niet meer weet en daarom de wc muur ten hulp vraagt antwoord er tot haar verbazing nog iemand. Komt Amber erachter wie de geheime wc-muur is en wat voor'n geheim Mark met zich meedraagt?

Meisje, 15, Mooi maar maf.
Het is een erg leuk boek, met sommige dingen die best wel herkenbaar zijn bij jezelf. Zoals; je vindt dat je borsten te klein zijn, je kont te groot, je hebt flap oren enzv.
Eigelijk zouden jullie dit boek echt gewoon een keer moeten hebben gelezen
Waarom? Hierom:
Jess is smoor verliefd op Benn Jones, waar ze dan ook maffe dingen voor doet. Hierdoor ontstaan erg leuke (!) blunders. Dan gaat Flora, beste vriendin van Jess, opeens in een band met Benn Jones en Mackenzie. Jess is vreselijk jaloers. Als ze dan ook nog eens ruzie krijgt met Fred voelt ze zich een beetje alleen. Gelukkig is haar jaloezie snel over en... voelt ze niks meer voor Benn, maar voor wie dan? Ik zou zeggen, lees het boek!

 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke boeken, de eerste heb ik ook gelezen en die vond ik echt geweldig. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die laatste, ik ga snel weer naar de bieb!

    Oh, en ik heb jullie getagd !

    BeantwoordenVerwijderen