zondag 23 januari 2011

OOTD Melissa.

Hallo lieve lezeressen! Vandaag ga ik jullie mijn Outfit Of The Day showen. Omdat het (ik moest de foto's zelf maken) lastig was om mij helemaal erop te zetten heb ik het in delen gedaan. Dus mijn sokken, trui, broek enzv. staan apart op de foto. Dit is mijn eerste 'OOTD' dus ik hoop dat jullie 'm gelukt vinden!     -er staan vier 'anders om gedraaide' foto's bij. Dit komt omdat ik ze anders niet goed kon maken.


T-shirt.















T-Shirt met vest. - dicht.
















T-Shirt met vest. - open















Broek.














Broek met detail.














Detail broek.














Sokken.














Detail sokken.














Oorbellen.















T-Shirt uil: Newyorker.
Adidas vest: Gekocht in Bulgarije op vakantie.
Skinnyjeans: H&M
Detail Skinnyjeans: Die zat ooit aan de broek van mijn zusje maar die wou ze niet meer.
Wollen sokken: Hunkemöller.
Oorbellen Paul Frank: Kerstmarkt.
Oorbel (boven in me oor, dat diamantje. Hoe heet dat xd?): Laten schieten bij Citymode. (Maastricht)


Wat vinden jullie van zo'n 'OOTD'? Voor herhaling vatbaar of niet? - En wat vinden jullie trouwens ervan als we Looks Of The Day gaan plaatsen? En Nails Of The Day? Meld dat even in de comments graag. :) -

2 opmerkingen:

  1. Leuke outfit had je aan Melissa!
    Maar er staat een foutje in de tekst; er staat bij t-shirt met vest; open de foto waar je je vest dichtt hebt... Kan wel eens gebeuren toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK WIL DIE PAUL FRANK OORBELLEN OOOK !!
    enn deze is echt slecht voor derest! je hebt niks intressants aan (behalve die oorbellen) maar die oorbellen passen helemaaaal niet bij wat je aan hebt. dat ding bij je broek kon je ook maar beter weglaten! sorry als je dit als gemeen ziet ofzo, ik geef je advies.

    BeantwoordenVerwijderen