maandag 24 januari 2011

Mini (ja, heel mini, namelijk maar 1 artikel!) H&M bestelling!

Zoals jullie al hebben kunnen lezen in de titel van deze post heb ik - nouja, eigenlijk mijn lieve mama - heeft een mini H&M bestelling geplaatst. En daarbij bestelde ze dit leuke amerikaanse jasje voor me.

Is ie niet leuk?! Ik vindt 't echt een heel leuk jasje/jack en ben benieuwd hoe ie staat. Hij zou een weekje naar mijn verjaardag binnen zijn. - februari naar de 23ste. Als ie er is plaats ik snel aan foto's!
En hier nog een foto waar 't model 't blauwe jasje aan heeft.

Deze is ook erg leuk alleen is rood wat meer voor mij :).

Wat vinden jullie van zo'n Amerikaans baseball jasje? Iets voor jou of vind je er maar niks aan?

6 opmerkingen:

  1. Ik heb de groene daarvan, hij is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind die jasjes echt zo super leuk!
    Ik wil hem ook heel erg graag, alleen ik weet niet of ie mij leuk staat. :P
    ik ben benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil sowieso ook zo'n jasje!
    Kun je die ook gewoon in de winkel kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wendy: Hmm... Dat durf ik niet te zeggen.. In de sale - ja, ik ging ook wel erg vroeg - heb ik hem nog niet gezien. Het kan zijn dat 'ie er nu wel is maar ik weet 't niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook zo'm jasje rood/wit met een B

    maar ga een adidas pak kopen
    die zijn echt helemaal in.

    BeantwoordenVerwijderen