zaterdag 5 maart 2011

Let's talk personal about Dewy.

Hallo ik ben Dewy.
Ja, dat wisten jullie natuurlijk al.. Maar ik wil jullie wat meer over mezelf gaan vertellen. Wil jij meer weten? Lees dan snel mee.



Hai, ik ben Dewy.
Ik woon samen met mijn moeder Miranda en mijn vader René.
Ik heb ook nog een klein broertje van 2 jaar. Kyvano.
Zelf hou ik veel van:
  • Shoppen met vriendinnen.
  • Bij Melissa slapen (of zij bij mij!)
  • Lezen
  • Tekenen en schilderen
  • En natuurlijk dansen en zingen.
Ik ben een spontane meid die iedereen in de klas aan het lachen krijgt. (al zeg ik het zelf!)
'Ik zelf' ben niet echt een meisje meisje maar gewoon... een meisje.
Ik hou niet van 10 lagen make-up op me gezicht.
Maar een beetje macara en oogpotloodje en natuurlijk ook lipstick is voor mij genoeg.
Ook hou ik niet van mensen die menen dat ze 'alles' zijn.
Ik hou wel van mijn vriendinnen.
Maar mijn beste vriendin is natuurlijk Melissa.
She's my everthing! My number 1#.

xx Dewy

4 opmerkingen:

  1. Awwwww, dewy! Wat ben je toch lieff.
    Ik hou ook van jou (L).

    Xxxx Melissa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee!
    Wat een leuk bericht!
    Trouwens een super orginele blog! Echt leuk verzonnen allemaal.

    o,ja wij hebben ook een blog.. misschien zin om een keer een kijkje op te nemen? Of zelfs te volgen (je weet nooit..?).

    XOXO
    Eef&Lot

    BeantwoordenVerwijderen