zondag 13 maart 2011

FOTD. 13'3'11


Een face of the day, met webcam foto's ja. Waarom met webcam foto's? Nou, heel simpel: mijn camera is leeg en het duurt te lang om het op te laden :'). -nou, en ik ben toch wel erg lui en we gaan zo weg.. - Nouja, please, excuse me voor het verwaarlozen van de blog (en voor de crappy foto's die er aankomen). I'm so sorry. Vanaf maandag komt er gewoon iedere dag weer (minstens) 1 artikel online. Nouja, zullen we maar verder gaan naar mijn face of the day? Want ik dwaal erg af.

fullface.
close-up.


the lipsss.

 
En deze spullen heb ik gebruikt:
- Essence concealer. (hij staat nergens op de site, maar het is dus een stick met aan de ene kant het huidskleurige gedeelte en aan de andere kant een groen stukje. Nja, moeilijk om uit te leggen.. Er komt nog een review van!)
- Essence Whoom! Boooom!!! ogenschaduw 02 Cream canvas
- Naamloos zwart potloodje
- MAX mascara
- Essence Whoom! Boooom!!! lipgloss 01 muse marilyn.

Eigenlijk allemaal budget producten.

Voor zover je het hebt kunnen zien: Wat vinden jullie van mijn look? Yay or nay?

je kunt trouwens op de links klikken voor een revieuw!!

Xxxxx Melissa.

2 opmerkingen: