zondag 13 maart 2011

Sieradenkistje.nl

Bij We Love Fashion las ik toenet een artikeltje over Sieradenkistje.nl
Na het lezen van het artikel werd ik heel erg nieuwschierig want de foto's van de sieraden zagen prachtig uit! Snel typte ik www.sieradenkistje.nl in en ik kwam op een overzichtelijke site met a lot of jewellery! De layout zelf is niet echt mijn smaak, maar het is niet verkeerd. Alles draait om de sieraden zelf ofcourse! Toen ben ik wat gaan klikken, kijken en kwijlen en heb uiteindelijk een top tien gemaakt. Zie hier, mijn top tien favoriete sieraden.

"The owl triplets" € 10,50

"I'll send you love and flowers" € 9,95

"Nude flower" € 10,50

"Nerd glasses" € 7,95

"Big owl" € 8,50

The mustached cat collection "Garfield" € 11,95

"Vintage Rose" € 7,95

"Purple en white flower" € 6,50


"Paris" € 5,95


"Peace" € 4,95


Zoals je ziet heb ik vooral bij de kettingen veel favorieten zitten. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ze daar het meeste van hebben. Maar dit is niet alles wat ik awesome vindt hoor! Er zit nog veeeeeel meer leuks tussen!
Weetje wat? Misschien moet je zelf maar eens een kijkje nemen. Surf snel naar: www.sieradenkistje.nl en shop till you drop!

Wat vindt jij van mijn favorieten? En was je al bekend met Sieradenkistje? Zoja, wat zijn je ervaringen ermee?

Xxx Melissa.

8 opmerkingen:

  1. Ik had het laatst ook gezien, ze verkopen daar echt zo'n leuke dingen :l

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 t/m 4 en paris vind ik echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die ketting big owl die heb ik laatst op ebay gekocht voor €1,- ^_^ betere deal lijkt mij zo :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zien er idd erg mooi uit!!! die uiltjes zijn zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah zo leuke dingen!
    Tip: Op www.sieraadjes.tk zijn er veel dezelfde dingen maar dan goedkoper!! want dit is best wel duur...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. idd leuke spulletjes!
    Op www.beautiful-bijoux.com heb je ook zulk soort sieraden. Maar net even wat goedkoper :D. Die brillenketting is daar trouwens €4,95!

    BeantwoordenVerwijderen