maandag 7 maart 2011

Review; H&M lipgloss.



Vandaag review ik voor julie deze H&M lipgloss. Ik heb geen naam of nummer op de verpakking gezien. Dus waarschijnlijk is hij (of is het zij?) naam en nummerloos. Nouja, laten we maar verder kijken naar de foto's.
sorry, deze foto is wat donker doordat ik hem 's avonds heb gemaakt.


De lipgloss is best fijn. Hij ruikt een beetje naar vanille en voelt op mijn lippen zacht aan. Hij is niet echt plakkerig, maar ook niet waterig. De lipgloss houdt het zeker een uurtje vol. Maar daarna zul je toch echt even moeten bijsmeren. Ik heb ook nog twee swatches gemaakt, dan krijgen jullie een beter idee van de kleur.



Het was heel moeilijk om de prachtige shimmer van het lipglossje op de foto de zetten. Ik heb tientallen foto's gemaakt. Wazig, niet wazig, kunstlicht, daglicht en noem maar op. Maar op elke foto kwam de shimmer niet tot z'n recht. Ik heb ook nog een lipswatch gemaakt. Jammergenoeg zijn deze foto's ietsje minder goed gelukt. Ik heb er nog gemaakt maar van alle waren deze toch het beste gelukt. (vraag me niet wat het is maar als ik met een hand een foto moet maken mislukken deze).

mijn kale lipjes.


mijn lipjes met de lipgloss.


Het lijkt een doodnormale lipgloss maar in het echt heeft 'ie allerlei shimmers, glitters en een liefroze kleurtje. Het lipglosje kreeg ik van een vriendin, toen we de stad in waren dus ik weet niet hoeveel het heeft gekost. Het lipglossje zat samen met een bijpassende ogenschaduw in een doosje. (Dat doosje kosste nu maar 1,- inpv. 5,-) Over die ogenschaduw komt trouwens ook nog een review, alleen daar ben ik iets minder tevreden over. De lipgloss kun je trouwens kopen bij de H&M winkel zelf of bij een iets kleiner H&M winkeltje; H&M beauty.

Xxx Melissa.

3 opmerkingen: