zondag 20 maart 2011

MAX foundation.


Omdat het al weer wat beter met me gaat, en ik had nog een review klaar liggen, kan ik gewoon weer updaten. En daarom... Vandaag... De review van deze..... MAX foundation! *applaus, applaus*. Deze foundation kreeg ik voor mijn verjaardag, op mijn verjaardags feestje. En omdat dat alweer een tijdje geleden is (op de 23 feb. was ik jarig en rond 27 feb hield ik mijn slaapfeestje) heb ik dus genoeg tijd gehad om hem uittetesten. Benieuwd wat ik van deze foundation vindt? Kijk dan snel verder....


Hier zie je het doosje open. Je ziet dat er een sponsje en spiegeltje bijzit. Het sponsje vindt ik opzicht best handig. Ik gebruikt het zelf ook omdat ik nog geen foundation kwast/sponsje heb.. Omdat dit ook mijn eerste foundation was. Hoeraatjes voor Melissa, haha. En weetje.... ik ben er bijna verslaafd aan! (de foundation dan he, niet aan het sponsje).


close-up foundation.



Ik het een close-up foto gemaakt en een foto die wat korterbij is getrokken zodat jullie een beetje een beter beeld krijgen van het doosje. Maar dan nu.... een swatch. Ik heb de swatch op het (gewassen!) sponsje gemaakt omdat de kleur maar een ieniemienie beetje van mijn huidskleur verschilt. En dan zou je dat dus niet zien.


De kleur is best wel licht. Je ziet niet als ik hem opheb dat ik een laag foundation op mijn gezicht heb, dat is wel fijn. Hij blijft ook redelijk lang zitten. Maar omdat dit eigenlijk mijn eerste foundation is kan ik ook niet heel veel erover oordelen, of hij nou qua kwaliteit hetzelfde is dan een Mac foundation bijvoorbeeld. Ik heb trouwens de kleur: DFC 261 NUDE. Ik weet niet of er nog andere kleuren zijn want ik heb eigenlijk nooit echt op de foundations van MAX gelet.


Deze foundation is tekoop bij de Action.

Xxxx Melissa.


      

6 opmerkingen:

  1. Klinkt erg goed, ik wist niet dat MAX ook foundations had

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Maccia: Zelf wist ik het wel, maar ik had er nooit echt naar gekeken eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze ook heel fijn! Hij is totaal niet mijn kleur maar dat valt helemaal niet op want hij geeft een lekkere lichte en natuurlijke dekking.
    Ik vind 'm vooral fijn tegen een glimmende huid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is het niet gewoon de poeder... max heeft namelijk geen foundation.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Anoniem:
    Nee. Je hebt vloeibare foundation en vaste foundation en dit is de vaste foundation. (Staat namelijk ook op de verpakking, foundation)

    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Help! Action verkoopt deze poeder niet meer - waar kan ik 'm nu wel krijgen???? Schijnt ook nog eens proefdiervrij te zijn! Ik gebruik deze al jaren maar nu is ie bijna op! Wie weet waar ik 'm kan kopen???? Thanx!

    BeantwoordenVerwijderen