dinsdag 8 maart 2011

Review; Catrice liquid eyeliner.

first; sorry voor de slecht bewerkte foto's.
ik zoek nog altijd een goed foto bewerk progamma.
iemand tips?


Vandaag een review over deze liquid eyeliner van Catrice. Ik kocht deze in de aanbieding, toen hij er voor 50% uitging. Omdat ik er nog niet veel van had gehoord, maar toch wilde ik graag eens een liquid eyeliner proberen. Ik wilde ook eens zoals alle andere beautybloggers mooie, strakke lijnen kunnen trekken. Benieuwd of ik dit een fijne eyeliner vindt? Lees dan maar verder.



Het uiterlijk van de eyeliner vindt ik niet spectaculair maar ook niet slecht. Gewoon, in een mooi strak, glimmend, zwart flesje en met zilveren letters het merk en liquid eyeliner erop. 

Het is de kleur 010 Blackest Black. Dit is tot nu nog de enige kleur. In sommige filialen van de Kruidvat (of ergens anders waar ze Catrice verkopen) ligt de nieuwe LE en de vernieuwing van het Catrice schap al in de winkels. Daar zijn dus ookal de nieuwe kleurtjes erbij. Nouja, hier in iedergeval niet, hier is altijd alles te laat >.<




Ik heb geprobeerd een goeie foto van het kwastje te maken maar... dat is mislukt. Ik heb ook nog een swatch voor jullie gemaakt.



Mmm, niet slecht he? Het is dan wel niet het beste pigment.. maar het kan er mee door. Ik heb ook nog getest hoelang de eyeliner het volhoud. Ik heb er als een gek over gevreven en ben er met mijn natte hand overheen gegaan.

Mmmm, deze foto doet moeilijk en wilt niet uppen. Als hij er is zal ik hem meteen toevoegen, + commentaar.

Al met al is dit best een fijne eyeliner. Als hij er nog is; haal hem dan snel met 50% korting! En als hij er niet meer is... Haal hem dan als het hele nieuwe assortiment er ligt! (Bij ons was 'ie namenlijk uitverkocht)

Voor degene die vandaag, voor de laatste x, carnaval gaan vieren: Veel plezier! (zelf ga ik ook nog)

Xx Melissa.

1 opmerking:

  1. Ik heb 'm ook maar vind het jammer dat hij niet zo super zwart is :(
    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen