dinsdag 8 maart 2011

My black and red hair...

Hi girls!
Zoals jullie misschien weten heb ik van nature blond haar. En dat vindt ik ook erg mooi bij mijn huid staan. Licht en donkerblond haar, beetje lichte huid (behalve in de zomer!) en blauwe ogen.. Zelf vindt ik dan een mooie combinatie. Maar zoals jullie misschien ook wel weten is het vandaag voor de laatste x carnaval. Omdat ik niet wist wat ik aan moest doen heb ik maar een shortje, zwarte legging, gekleurde beenwarmers (KNALroze & FELgeel), gympjes en een zwarte sweater aangetrokken. Ook wilde ik mijn haren in een kleurtje. Dus mijn mama was zo lief om mijn haren zwart te spuiten. Maar omdat de drie bussen zwart allemaal leeg waren en mijn haren nog niet zwart waren (ja, er zaten drie, wel nog allemaal halfvolle, bussen in mijn dikke haar en nog was het niet helemaal zwart..) spoot mijn moeder er dus ook nog rood bij. En weet je? Het stond me erg leuk! En dat vond mijn moeder, mijn vader enz. dus ook wel... En toen ik moest douchen vond ik het eigenlijk best jammer dat die kleuren eruit gingen. Dus toen heb ik besloten dat ik rond mijn tweede leerjaar (@ de middelbare school) mijn haren zwart ga laten verven. En dan een leuk model erin. Mams en paps waren er mee eens.. Nu moet ik zelf nog even denken daarover hoor. Maar het lijkt me wel erg leuk. Het duurt nog ruim twee jaar dus ik heb nog wel even de tijd om eens erover na te denken! Wat vinden jullie van me and my black and red hair?



dit is de foto van de look bij deze post.
Nouja, zo is mijn haar nu dus. Het werkte wel niet goed mee die dag, nja..
Nu hebben jullie wel een indruk ervan.


en zo zag het uit toen het zwart/rood was.
Niet hele duidelijke foto, maar als ik een duidelijkere foto heb plaats ik hem hierbij!

En? Zou een rood/zwarte koppie mij staan? Ik ben er iniedergeval verliefd op.

Trouwens, vinden jullie zo'n persoonlijke updates tussen de beautyreviews etc. door leuk?

Xoxoxo

3 opmerkingen:

  1. Gewoon doen! hihi, ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je natuurlijke haarkleur juist zo mooi :$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet niet dat je na het kleuren je natuurlijke haarkleur bijna nooit meer terugkrijgt! (Zkr als je licht haar donker kleurt) Kheb een blonde vriendin die haar haar zwart heeft gekleurd en nu is haar haar dus bruinachtig (als het uitgegroeid is dus)

    BeantwoordenVerwijderen