zaterdag 5 maart 2011

Review: Essence duo eyeshadow 02 Sweetheart. + look!


Vandaag heb ik weer een leuke review voor jullie. Namelijk van de: Essence duo eyeshadow 02 sweetheart. Dit was een verjaardagscadeau cadeautje van een vriendinnetje. En ik ben er best wel tevreden over! Ook show ik jullie vandaag, voor het eerst een look. Ik ben nog geen exper in looks hoor, ik heb het geprobeerd. Ik wil graag jullie tips + trics weten als jullie die hebben! Nieuwschierig geworden? Lees dan snel verder....


Het palletje zelf vindt ik er best mooi uitzien. Oke, voor zo'n goedkoop palletje kun je natuurlijk niet een chique uiterlijk verwachten. De bloemetjes vindt ik het palletje leuk maken. Ik heb nog veel meer foto's gemaakt dus kijk maar snel mee.


Kijk die bloemetjes, zijn ze niet schattig. ^_______^
Nouja, laten me maar snel doorgaan naar de swatches en nog wat detail foto's van de ogenschaduw.




En dan laat ik jullie nu de swatch zien!


Voor een budget eyepalletje valt het pigment best wel mee. Kijk maar mee naar mijn ooglook. I hope you like it.

hihi, let niet op mijn rare geizcht. ik lachte half! :p

Als allereerst, mijn fullface. Ik zal even opsommen wat ik opheb:
  • MAX foundation
  • Essence blush: Babydoll.
  • H&M lipgloss: Pink passion.
  • Gosh mascara.  - naam vergeten :$.
  • Essence duo eyeshadow 02 sweetheart.
En dan de ooglook zelf!





Zo heb ik de look gemaakt:
  1. Ik heb de roze kleur over heel mijn bewegend ooglid aangebracht.
  2. De grijze kleur heb ik in mijn crease aangebracht en goed geblend.
  3. Toen heb ik nog een witte highliter onder mijn wenkbrauw aangebracht.
  4. Daarna nog wat mascara en tadaa, toen was mijn ooglook klaar.
Wat vinden jullie ervan?


Xxx Melissa.



4 opmerkingen: